Sumus Arkadaşlar durup dururken popome birden ağrı giriyor ahhh yapıyorum hemen ister istemez canım yandığı için normal mi bu hamilelik te son zamanlarda çok olmaya başladı
Pembe_duslerr Sumus kuyruk sokumunuzdandır sanırım benimde aynı şekilde batma gbi bir his oluyor hatta yatıp kalkarken oturup kalkatken baya zorlanıyorum
Purpura26 Sumus Normal canım normal. Kalça ağrısı oluyor. Üstüne otururken yatıp kalkarken ağrı oluyor. Magnezyum yazdıra bilirsin aile hekimine biraz faydası oluyor
Kdk Sumus benimde popomun sağ tarafı çok ağrıyodu ama kemikten geliyodu ağrı. Bi eğilip kalkayım tamam bi daha basamıyodum ayağımın üstüne. Doktor kalsiyum ilacı başladı. Sonrasında beni çok rahatlattı.
Purpura26 Sumus Ben ayaktayken eşofmanımı falan giyemiyordum oturarak girebiliyordum. 36. Haftamdayım biraz hafifledi neyse ki
Kdk Sumus sizde de o şekildeyse kalsiyum başlayabilir doktorunuz. Ben magnezyum kullanıyodum ama bana o yetmedi. Bide içtiğim süt ve yediğim yoğurt oranını artırmamı söyledi doktorum.
Sumus Purpura26 sıkıntılı gebeliginiz yoksa rahat olun eninde sonunda gelecek benim sıkıntılı gebeliğim var bizi neler bekliyor inan düşünmekten yoruldum belki de bebeğim yaşamayacak çok acı bir durum bunları düşünmek