Aysehuma_33 Kızlar 38 haftalığım bugün sancılarım daha kuvvetli sanki duzensiz ama kasılmaya beraber adet sancısı girdi bı kaç kere ve 3 gündur belim ağrıyor sizce doğum yakinmidir sizde durum ne?
AESahin Aysehuma_33 aynı şekilde bazen belden giren adet ağrısı bazen karnın altında adet zgrisi sırt ağrısı ama hep düzensiz zaten düzene girse herşey tam olacak ta bizde 37+4 başı kanala girdi mi sizin
Mervee5959 Aysehuma_33 benimde 35 te kanala girmişti doğum hareketleri başlamış dedi doktorum 37 olduk sadece kasılıyor çok karnım bi yerde toplanıyor normal gelirmi hiç bilmiyorum 38+4 te sezaryen olacağım çünkü
Aysehuma_33 AESahin yani en son gittiğimde başı aşağıda kendini ittirmeye başlamış dedi doktor ama girdimi söylemedi
AESahin Aysehuma_33 forumda okudugum çoğu zaten 38 hafta ama henüz girmemiş bizim 36 da girdi ama 37 di de bitmek üzere gelen giden yok dotktorda erken gelir dedi ama yok yani ortada😄😄
Aysehuma_33 AESahin banada erken gelir dendi ama geleceği yok gibi😅 bakalım hangimiz daha omce dogurcak