Ks3301 Kızlar merhaba. 19+4 haftalık hamileyim sol tarafıma kalçama kramp giriyor topallayarak yürüyorum doktor normal dedi ama ağrı şiddeti artıyor bugün daha fazla oldu. Aranızda bu durumu yaşayan var mı
Basak Ks3301 canm magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor bol soda iç bnde ilk gebeligimde öyleydim bunda cok skür günlük bir soda içiyorum suanlık sıkıntı yok elhamdülillah
Busra333 Ks3301 ebet cnm direk magnezyuma başla doktoruna danışıp hemen geçiyor ben de yürüyemiyordum resmen
Busra333 Beety26 gerçekten mi hadi yaa böyle bişeu duymadım cnm hiç bi değerine baktır istersen belki iğnesi falan vardır
Beety26 Busra333 ben sordum yakinlarimda hamile olub cocuk doganlara hepsi oyle soyledi. Onlaedada hepp opmus son ana kadar
Beyzabcr Ks3301 bizzat yaşıyorum gece dönerken cok kötü oluyor benimde sağ tarafimda magnezyum yazdirdim doktora baslicam bakalim