balllkabagimm neden iki isim dusunuyosunuz. Benim de ismin deniz diger ismim nazli. Ailede nazli diyolar ama ben kucuklukten beri heo denizi sevdim. 2isim hep sıkıntı. Okula gidiyosun listede nazli deniz görünce herkes nazli diyodu insanlari denize alistirana kadar canim cikiyodu.aile zaten hep nazli dedi. Arkadaslarim gelince biri deniz biri nazli diyodu. Benim için hep sikinti oldu. Çocukta karmasaya sebep oluyo. Çocuk bir ismi digerinden cok seviyo mutlaka. Ben hep sitem ettim aileme neden iki isim koydunuz diye. Deniz tek basina harika bir isim bence yanina ne koysaniz sönük kalcak çocuk eminim denizi begencek. Her ortam da deniz çok begenilen bir isim oluyo çünkü