Merhaba arkadaslar şuan 28 haftalik hamileyim kalan 3 ayımı zehir ettiler bütün testleri yaptırdım her şey yolunda iyi dediler sonradan bebeğime bahane bulmaya başladılar önce kalbinin sag tarafi gelişmemiş dediler pazartesi doktora gittim bu kezde bu bebek ciddi bir kalp hastası kalbinin çevresinde su var böreğinden genişleme var diyorlar bu şekilde normal doğum olmaz kesinlikle planlı sezeryan yapılmalı dediler takip edilecek mis su artarsa kötü azalırsa iyi bebeği kaybedebilirsin diyorlar bi taraftan perinatoloji bölüme bi taraftan çocuk kardiyoloji bölümüne gidiyorum nolur dua edin arkadaşlar bebeğime bisey olmasın psikolojim bozuldu yemin ederim ne yapacağımı bilmiyorum