Kbraevaa canm ben ilk gebeligimde hamile kalamadgm için hipofizden emara girmiştim bişey ckmamıstı fakat prolaktini ve tiroidi yükseltiyodu hipofiz bezim altı ay prolaktin düşmesi için ilaç kullandım en son bi altı ay dha tedavi süreci verildi uygulamadm artk yılmıştım. Görümcem ben baş hemşire ve hacamat sertifikası felan aldı kurslara gtti dedi sana kafadan hacamat yapalım ve oldum vallahi diyorm prolaktin sıfırlandı tsh normale döndü o ay da hamile kaldım suan iknciye hamileyim istedim denem ve oldu cok skür demem oki ne kadar inanırsın bilmiyorum hacamatı araştır smdi önünde bi dogumvat dogumunu yap vücuttan kan da gidecek böyle kendini topla hacamat ol brmm görümcem adenom yüzünden gözünü kaybetmeye Kdar gitti hacamatla cok skür görmeside düzeldi.. Ama şöyle de düşünme adenom var bende hayatına engel degil.