2609nrgl Gecen ay ovulasyon testi ile gebe kalmıştım ama kimyasal oldu oncesinde de dusugum vardi zaten bugunki ovulasyon testi bu kızlar değerlendirdik varmi önerileriniz yapmam gereken seylee hamis annelerim dualarınızi bekliyorum [url=https://www.hizliresim.com/18wi0zt][img]https://i.hizliresim.com/18wi0zt.jpg[/img][/url]
Tusami 2609nrgl vay baya koyu olmuş 👍bende ilk defa deniyorum bu ay ovulasyon testi böyle koyu görmedim, ama okuduklarımdan yumurtlama olmuş yani inşallah tutmuştur 😊darısı başıma 🙈🙏
Aysnctl 2609nrgl min. 4 gün iliskiye devam etmenizi öneririm bende kullanmistim. Iliskiden sonra hic kalkmayin ve sürekli yatın. Onun dışında yapilcak cok bisi yok😊 insallah tutarda mutlu haberlerinizi aliriz🙏🙏
Deletedmom_5 2609nrgl havuc ye canım cok faydalı yumurtlamaya yardımcı :) allah isteyen herkese nasip etsin insallah tutar :)
2609nrgl Tusami bende ilk defa böyle koyu gördüm inşallah olmuştur rabbim sanada banada hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah