hlnrzmra1807_ Eveeet 2.gebelikte çıktığım bu yolculukta son 99 a inmiş bulunmaktayım tekli sayılara düşen anneleri alalım posta koyu sohbetlere dalalım🤍
GLshkrasln hlnrzmra1807_ valla geçmiyor bacım hiiiic sevinme 🤦🏻♀️ ne güzel moral verdim ama 🥴 inan üç rakamlilar daha çabuk geçti ama 99 dan sonrası bende ve eşimde yıl gibi geçiyor sanki🤦🏻♀️😂😂 ama inşallah sana geçer 😌
Huzurmelegim_28 hlnrzmra1807_ son 44 olduk ilk bebeğim xaman geçmiyor evden dışarı çıkmıyorumm çok sıcak zatenn belim ağrıyor vajinam ağyor karnım acıyorr geçmiyor zaman🥵🤰👼🧚♀️🍍
Cigdem-96 hlnrzmra1807_ son 91 günümüz kaldı ama geçmiyor sanki zaman ağır ağır işliyor bi de üstüne sıcaklar hiç çekilmiyor 🥵
hlnrzmra1807_ GLshkrasln ilk gebeliğimde sular seller gibiydi ama bunda da olur mu evet bilemiyorum 😂😂 birde sıcaklar cabası korona desen evden çıkartmıyor ne olacak bu halimiz afakanlar basıyor vallahi 😅😂
GLshkrasln hlnrzmra1807_ çifte ikramiye gibi bu sene hamilelikler dediğin gibi Corona bide sıcaklar yaşadığınız yerde hava kaç derece bilmem ama bizim burda sanki 200 derece 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🥴
hlnrzmra1807_ GLshkrasln istanbuldayım ve bu günlerde müthiş sıcak geçiyooor normal bir insana göre derece bize daha fazlaymış gibi geliyor 😂😂
hlnrzmra1807_ Huzurmelegim_28 ayyy bilmez miyiiim şimdi biraz tecrübe ettim daha iyi geçer dedim ama her bir gebelik kendine özgü zorluklarıyla var az kalmış size az daha sabır kucağınıza aldığınız an sanki hiç bu süreç yaşanmamış gibi hissediyor insan muhteşem bir his ❤️
hlnrzmra1807_ Cigdem-96 ahhh bu sıcaklar yok mu nefes almayı bile unutuyor insan göbüşün şişliği de üstüne eklenince 😅😂
hlnrzmra1807_ BelisinAnnesi Epeyce bir az kalmış güzel anne en zor süreler aslında ağırlaşırsınız iyice ama kısa süre sonra da kucağınızda sağlıkla doğsun yavrunuz ❤️
Cigdem-96 hlnrzmra1807_ gündüzleri evden çıkamaz oldum sıcaklardan ee tabi bi de iyice şişmeye başladım ayakkabılar da olmamaya başladı 😄