Arkadaşlar merhaba doğumuma 3 hafta kaldı bugün sağlık ocağından aradılar doğumdan 5 gün sonra gelmen lazım bebeğin topuğundan kan alınacakmış… Acaba aranızda yapan oldumu ben birazcık tereddüt içindeyim daha 5 günlük bebek hani etkisi kötü olurmu yada aramızda yapan arkadaşlarım varsa bilgi verirseniz çok sevinirim 🥰