Canım ben 24. Haftama girdim hala mide yanmam var.Aşırı salçalı yağlı ve baharattan uzak dur.Gaviskon şurup içebilirsin hiçbir zararı yok.Ama gece rahat uyumak istiyorsan en en rahatlatan şey soğuk süt içmek.Yanina bie bardak soğuk süt al ve onu yavaş yavaş iç.Bak o zaman nasıl rahat uyuyorsun.Ben sütü keşfettiğimden beri şurup bile aklıma gelmiyor 🤗🤗