seyma-coskun-35 Selam kızlar 17+3 günlük hamileyim de kasıklarımda bir ağrı başladı bir kaç saattir endişelenmem gerekiyor mu acaba korku düştü çünkü içime neden dururken ağrıdı bu kadar ona şaşırdım yaşayan varmı aranızda
efelettin Doktorum çok normal demişti. Tabikide çok şiddetli, seni yürütemeyecek şekilde olursa gel demişti ☺️