Dilarakisa başta adete göre tarih yazıyorlar. Daha sonra bebek görünmeye başladığı taktirde boyuna göre haftası belirleniyor. Benim 69 çıkmıştı adete göre 6 hafta idi ama daha sonra 453 oldu 4.5 hafta dediler ama sisteme 6 hafta işlediler. Yanı bence 4. Haftanda olabilirsin