Rusen96 Sedaml 9.haftamda yasadim hatta 12. Haftama kadar ara ara devam etti ama her defasinda da acile gidip ultrasona girdim. Bence sizde burada yazilanlarla icinizi rahatlatmak yerine acile veya kendi doktorunuza gidip muayene olun en iyi o sekilde iciniz rahatlar. Çünkü gebeligin hic bir döneminde kanama lekelenme hatta kahverengi akıntı bile normal kabul edilmez.
Zemheriiiiiiii Sedaml endişelenme doktoruna da sorabilirsin eğer istersen bütün doktorlar böyle söyler yerleşme kanaması olarak burda herkes neden vesveseli anlamıyorum insan korkuyor zaten iyice korkutuyorlar
gmzns Lekelenme hiç bir haftada normal değil doktora gitmelisin yerleşme kanaması da olabilir başka bir şeyde ama normal değil
sedacelikss Benim 5.haftada ve 10.haftamda oldu dr adet dönemlerimde olduğunu söyledi,şimdi 11deyiz 14-15.haftada da olabilir normal diyor ama ben tabiki her seferinde acilen ultrasona gidiyorum,progestan hap ve proluton iğne vs kullandık yine de