Buketyalova teachervera özele çıkıyorum ben ama doktora verdiğim ücret dışında NST ye ücret almıyorlar burda
Linasalamandre teachervera ben özel kliniğe gidiyorum muayene 150 (eski hastayım diye şuan 180 miş) nst ye bugün 50 TL verdim 🥲