Bi çok emzirme danışmanları malesef ne biberonu nede emziği öneriyor :( kolik bebeklerde belki biraz daha esnek davranılabiliyor. Emzik özellikle en az 3 aydan sonra deniliyor, ki en büyük etkisi meme reddi yaşaması. Eğer zorunlu olduğunuzu hissetmiyorsanız yani 3-4 ay kendiniz bakıcaksanız emzirme durumunuzda olucaksa emzik tedarik etmeyin. Artık herşeye ulaşım kolay, ihtiyac duyduğunuz an temin edebilirsiniz 🌸