Secil35 Merhaba 19+3 gebeyim inşallah bir oğlum olacak ama bebek biraz aşağıda yani doktor tehlikeli değil dedi rahim ağzına yatay duruyor ama kapatmıyor dedi. Ne gibi bişey yapabilirim dinlenme falan iyi gelir mi dersiniz?
burcuburcu Bende 18 haftalık hamileyim banadq doktor bebek çok aşağıda dedi çok su içmediğim içinmiş mutlaka 3lt dedi günlük Allah korusun erken doğum yada düşüğü tetiklermiş susuzluk
Osmotikkosmos Bende 18 haftaligim ayni sekilde doktor bana bebek cok asagida dedi yatak istirahati onerdi ve gunluk en az 3 lt su ic dedi. Bu ay bebek yukari cikabilirmis o yuzden dinlenmek ve su icmek cok onemliymis.