Merhabalar kızlar 34 haftalıgim ve şu ana kadar hep özel hastaneye gittim yalnız gittiğim hastanede doğum yapan arkadaşlarımın hepsi doğumdan sonra hemşire ve ebelerin çok ilgisiz olduğunu, hiçbir şekilde odaya bile ugramadiklarini söylediler. Hatta çoğu pişman olmuş oraya gittiğine ve şehirdeki tek özel hastane maalesef. Ben de üniversite hastanesine gitmeyi düşündüm bu haftadan sonra sizce sıkıntı olur mu? Benim gibi son haftalarda ya da doğum için devlete/ üniversiteye geçen ya da geçecek var mı? Düşündüğüm hastanenin ebe ve hemşireleri gayet ilgiliymis özel oda şansı da var siz olsanız napardiniz sırf doktor için 4 bin lira vermek istemiyorum çünkü doktor da zaten bir kere falan geliyormuş sonrasında kimse ilgilenmiyor diyorlar hizmet kalitesi çok kötüymüş özelin 🤔