Sevgi6127 Genelde kırıp 1 litre suya hem kendini hem kabuğunu koyup kaynatıyorlar sonra süzüp sabahları aç karnına 1 çay bardağı içiyorlarmış hamile kalmak İÇİN ben duydum sadece uygulayan varsa onlardan da fikir alın