2sy Kizlar benim bebis oturur vaziyette duruyor karnimda. Yatmiyor yani. 32 haftadayız basi da yukarda hala. Saniyorum bu yuzden baya sivri ve dik bir karnim var suan. Var mi boyle olan aranizda
Selcukmerve 2sy bizim bebişde 26 haftadan beri baş aşagı bugün gittik kontrole hala baş aşağı çok şükür inşallah dönmez böyle devam ederiz ☺️☺️30+6olduk
Hafsa08 2sy ben suan 34+3 haftaligiz 28 de kafasi asaya inmisti hergun duzenli bisekilde 1 saat yuruyus yaptik cok iyi etkisi oldu
2sy Deletedmom_5 benimki yan da yatmiyor kafa ustte olacak sekilde dimdik oturuyor :)) asagiya cok sert darbeler aliyorum. Umarim benim bebis de doner artik 🙏🏻
Hamileadayibiranne Benim minnoşum baş aşağı dönmüş inşallah öyle kalır doğuma kadar🤲 31 haftalığız 🐣💜
Deletedmom_5 Haticeozensen ben bugun kontrole gittigimde doktorum dediki çatı muanesine kadar tersmis düzmüş önemi yok dedi son haftasında dönen bile varmış
Haticeozensen 2sy kesin şu hafta diye bi kural yokmuş yani bende kontrole gittiğimde 32 olucam bakalım ne diyecek doktor
Haticeozensen Deletedmom_5 bilmiyodum çok da kasmamak gerek o zaman, çatı muayenesi kaçıncı haftada peki