Pestil Ya gün içerisinde 5 6 defa vajina da batma hissediyorum acaba doğummu yakın 36+1 haftalığım böyle sanki alttan biri iğne batırıyo bi kaç dakika sürüyo
Sibelmrt Pestil bendede yürürken 2kere oyle Bı his oldu doktora sordum 2kere olduysa ıyı dedı normalmiş olması
tosbiginannesii Bende 35+5 ama 2 gündür aynı hissi yaşıyorum ayağa her kalktıgımda yürürken bazen ayaklarımı koltukta uzatmış şekil degistiriyorken bile ağrılı oluyor salı doktora gidince bende sorucam