Minignannesi Kızlar 20. Haftamda girdim iki gündür sırtım ağrıyor özellikle bugün sanki saatlerce oturmamışım sırtımda ağırlık var gibi korkuyorum lütfen yardım edin normal mi
Minigimm0611 Minignannesi Benim 2.aydan beri vardı sırt ağrım ilerdeyen haftalarda dahada ağrıyor. Ama siz yinede doktorunuza danısın tabi.
Zeynep13072017 Minignannesi benim 37 hafta oldu hals çok ağrıyo sırtım sıcak su torbası iyi geliyo sadece deneye bilirsiniz
[silindi] Yani her gebelikte sirt agrisi yasaniyor ama sizinkinin seklini siddetini bilemeyiz ki 🤔 doktora sorun bence
Minigimm0611 Minignannesi yani herkeste farklı bi durumdan olur mu bilmiyorum. ben ortapetik sırt yastıgı aldım nereye gidersem onu taşıyorum yanımda dayanmadan sırtıma doğru düzgün oturamıyorum neyazik ki.
Canss35 Benimde çok şiddetli vardı o haftada doktor normal değil dedi korona testi yaptım pozitif çıktı inşallah sizde öyle bir durum yoktur
Canss35 Ilkim_05 çok geçmiş olsun benim ağır geçmedi Allaha şükür ilaçsız 3 5 güne atlattım c vitamini çok aldım portakal limon
Ilkim_05 Canss35 bende parol carasprin ilac olarak yememe de dikkat ediyorum insallah atlatırım canim Allah razi olsun