Merhaba 8 haftalık hamileyim 10 gündür gaz sancısından ölecegim resmen günde 20 kere tuvalete giriyorum oturup sancıyı çekip geri çıkıyorum bir anda çok ağrılı sancı geliyo karnıma gazımı çıkarmak istiyorum ama yapamıyorum deli olacağım sancıdan😢 bebekler gibi çıkarmadan önce ağlıyorum resmen çıkarınca biraz rahatlıyorum🤷🏼♀️ ne yesem ne içsem iyi gelir acaba?? ilk gebeliğimde hiç gaz sancısı olmamıştı bu ikinci gebeliğim bulantı kusma mide yanması mahvoldum haftalardır çok kötüyüm ya 😢😢