19912021 Deniiiza a merhaba bende bu hastaneye gitmeyi düşünüyorum ama sizin devam ettiğiniz tavsiye edeceğiniz bir hastanemidir acaba yada doktor tanıdığınız var mi
Tuba_35 Deniiiza ben yaptirdim memnun kaldim arzu hanıma gidiyorum doktor olarak iyi bir doktor ama hastaları çok kalabalik olduğu için randevular geç ilerliyor sadece
Deniiiza 19912021 yok ben de normalde İzmir’de degilim annemin yanina geldim. Burda baya arastirmistim egepol ve karatasi cok duydum o yüzden sordum