Ankara_06_ Kızlar meraba. Kızıma hastahane çıkışı yaptırmak istiyorum ama instagram hesabım yok. Onun dışında önerebileceğiniz bi uygulama vs. falan varmı?
Newanne Ankara_06_ ben de çiçek sepetinde yaptırdım. Bebeqon diye bir satıcıdan. Gayet güzel ve kaliteli geldi beğendim
CeydaDuman Ankara_06_ bende araştırarak bebeqon dan 12 hastane çıkışı yaptırdım kumaşı kaliteli güzel ama baskı rengi soluk geldi memnun kalmadım geçenlerde bi post açılmıştı bebeqon ile ilgili orda da memnun kalmayanlar vardı
DiDoCe Ankara_06_ Trendyol tugba kuğuda çok güzel başharfliler var ben onlardan aldım kumaş kalitesi çok iyi tavsiye ederim illa isim yazmalı diyorsanız bilemiycem
Deletedmom93428 CeydaDuman bunu yazacktm siz benden önce yazmışsınız🥰🤣 aynen birisi post açmıştı ggüzel değil diye bi kaç kişide aynen falan demişti
elifetrn CeydaDuman bende bebeqona yaptırdım malıda baskısında çok güzeldi hatta yıkadım ütüledim hiç bişey olmadı ben çok memnun kaldım valla
CeydaDuman Deletedmom93428 evet hatta postu açan kişiyle satıcı baya tartışmas adam engellemiş bende o yüzden ugrasmadim adamlar nasıl olsa parasını almış kim uğraşacak