deletedmom255
Benim annem bende dahil olmak üzere 3 doğumunu da o hastanede yaptı :) aşırı memmun İstanbul’da yaşasam hiç düşünmeden gideceğim ilk hastane. Doktor olarak kardeşimin doktoru mürüvet hanım hala orada çok tecrübeli ve iyi bi doktor tavsiye ederim. ☺️