Benim de kaşıntım vardı doktorum mantar enfeksiyonu dedi gyno lomexin diye üç gün arayla sadece iki tablet kullanılan bir vajinal fitil verdi, onu kullandıktan sonra fitilini fazlası ve içteki enfeksiyon akıyor dışarı birkaç gün çok rahatsız oldum ama geçti en sonunda, dış bölgeyi temizlemek için de Zalain diye bir krem verdi onu da birkaç gün kullandım geçti su an bunları araştırabilirsiniz, onun dışında ben de çamaşırımı sık değiştiriyorum, sıkmayan rahat ve ütülü şeyler giyiyorum, Allah şifa versin