Merhabaa arkadaşlar,
Allahın izniyle 22 haftalık hamileyim. Bebeğim 2-3 gündür kıpırdamıyor gündüz hele hic kıpırdamıyor,, 3 gün önce tetenoz asısı olmustum o gün sağlık ocağında kalp atışını duymustuk ama hareket yok tuhaf değil mi?
Evham yapmaya basladım iyi mi değil mi diye korkuyorum.