MinikkkMucizem Selam biraz ağır poşet kaldirdim 6+3 hastalığım kollarimin canı gitmiş gibi belimde çok kötü bi ağrı var soğuk terliyorum bu hafta da olabilir mi ya da tansiyonum falan yükselmiş olabilir mi
Hafizebdk MinikkkMucizem sen uzan dinlen biraz kımıldama neden ağır kaldırdın o kadar Geçmiş olsun dikkat et daha bebek yeni yeni tutunuyor sana
Cakarb MinikkkMucizem geçmiş olsun çok.. bende seninle aynıyım 6+3 haftalığım bendede oluyor hem bel hemde hafif hafif kasık ağrıları internetten araştırdım bu haftalarda normal diyor. Ama ağır kaldırma bence doktorum beni ağır kaldırmam ve kendimi çok yormamam konusunda tembihledi sende öyle yap 😊
Cakarb MinikkkMucizem ptesi gittim en son kalp atışını gördük çok şükür 😍 ama çok küçük dobbler açmayayım dedi doktorum haftaya tekrar gidicem inşallah ozaman duyarız 🤲🏻 ❤️ Siz duydunuz mu peki
MinikkkMucizem Cakarb ben 5+3 ken keseyi gördüm Daha kalp atışı duymadim 1o gün sonra gel dedi daha gitmedim biraz daha bekliycem 19 temmuz da 8+4 de gidicem garanti olsun hemen duyum diye kaç mm di senin kesen benim 7.2mm ultrason kağıdında yaziyo
Cakarb MinikkkMucizem kesenin boyutunu bilmiyorumda canım bebişim 2 mm ydi 5+6 haftada.. haftaya gidicem bakalım inşallah büyümüştür :) 2 ay önce 9 haftalık bi düşük yaptım ondan tedirginim çok 🙈
MinikkkMucizem Cakarb anladım canım inşallah ikimizde Allah'ın izniyle kucagimiza alırız evlatlarımızı 😄