Arkadaşlar kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. İğnenin içeriği iki gündür canımı çok sıktı. İçinde enoksaparin sodyum diye madde içeriyor ve bu madde de domuz intestinal mukozasından türetilen heparin benzil esterin alkalin depolimerizasyonu ile elde edilmektedir diye yazıyor ve bütün kan sulandırıcı iğnelerde var bırakmak istiyorum ama bir şey olmasından da korkuyorum