Metar Hanifeay iki dozundada kolda agrı oldu bi hafta cektim. Ama kızarıklık olmadı. 24 saat dus alma dedi hemsirem bana
Beyzabcr Hanifeay bugun oldum daha öyle bir durum olmadi Bende. Ama olabiliyormus yan etkisi var ilk asımda biraz şişlik ve ısı artisi olmuştu o bolgede
Elifalp Ya kızlar kaçıncı haftada oldunuz? Ben şu an 18+6 yım 20 haftada tatılde olacagım dönüşte olsan birsey olurmukı yada ordakı saglık ocagında olabılırmıyım acaba
Hanifeay Elifalp dönüşe bırakma derim saglikocaginda bebegin kalp atışını duyarlarsa hemen vuruyorlar zaten. 20. Haftada duyulmustu benimki