Bende bugün oldum burnum kanadı ağzımdan kan geldi nerdeyse boğazıma bişey doldu sanki sonra terledim attım Bikaç saat içinde korkmayın bişey olmaz inşallah ben demekki aşıda böyle olduysam Bikaç saat bile zor dayandıysam Allah korusun virüs olsam demekki çok çöm ağır geçirecektim öyle düşünüyorum. Aşı öldürmez ama virüs öldürür . Ben kızıyorum şahsen bilmiyorsunuz niye vuruluyorsunuz vs diyenlere . Hiçbişeyin garantisi yok her gün hamileyken virüsten öldü bebeği doğdu haberlerine vs oturup ağlamaktansa gözümü karartıp olmayı tercih ettim . Keşke herkes gibi bağışıklığım güçlü olsaydı da bende diyebilseydim aşı olmayalım etkilerini bilmiyoruZ diye . Ama astım varken nefes alamıyorken bu kdr güçsüzken olduk mu olucaz mı diye strese girmektense herkesin kendi bünyesine göre karar vermesi en doğrusu. Çok ağır geçti aşıdan sonra ki dört beş saat ama atlattım şükür sizde atlatırsınız korkutmayın kendinizi takipte olun