fatmairmak Kızlar ben çok kilolu gebe kaldım 90 kiloyla hamile kaldım şuan 30 haftalığım 15 kilo aldım hamilelikle birlikte doğumu etkiler mi kilom sezeryan mı olur normal de olur mu bilginiz var mı?
Mom54544 fatmairmak ne kadar az kilo o kadar iyidir normal doğum da çevremden ve doktorumdan duyduğum en çok şey kilo alma yeterince al fazlası zarar cümlesi her doktora gittiğimde tartıya cikiyorum girer girmez odaya bıktım artık 😂
Ozlem1297 fatmairmak etkilemez bence canım arkadaşım 120 kiloyla normal doğum yaptı bebek yeterki sağlıkla gelsin inşallah bebişler karar veriyor bence nasıl geleceğine bi arkadaşım daha var oda 4 kilo aldı hamileliği boyunca sezeryan oldu inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza😊