Prensesiminyolculugu Yyarenn 20 haftalıkken oldum neden yaptirmadiniz sağlık olacağından aramadilar mi sizi ?
Ayse32 Yyarenn 19. Haftamda gün verdiler gittiğimde yoktu ellerinde 1-2 hafta sonra gelir haftaya tekrar gel dedi geç olmaz öı dedim yok bi sorun olmaz dedi aile hekimim, cok sıkıntı olmaz muhtemelen ama biraz geç kalmışsınız sadece
enyedirenk Doktor degistirmistim arada kaynamis. 31 ve 35 haftalarda oldum. Doktorum doguma kadar iyi kötü antikor olusur merak etme ama yillarca idare etmez dedi.
MercimekveAnnesi16 Yyarenn benim tek doz olduğu için 22+1 de yani geçtiğimiz pazartesi yaptırdım sadece başka yaptırmıcam