Kubrakorkut saol Allah razı olsun canım benim 30+3 günlük bu gece 30+44 olcak gün boyu sadece sertleşme ve karnım tas gibi olma vardı gittik birde erken dogum riskim vardı zaten plesanta rahmi tamamen kapatıyordu nst bagladılar ben hiç sancı hissetmiyorum ama sancım var diyolar hala bekliyoruz smdi yine nst baglı yatıyorum sancı varmıs serum taktılar