Kızlar merhaba bugün ilk nstye girdim doktor bebeğin hareketlerinin düzensiz olduğunu sıvımında azaldığını söyledi hemen sezeryan dedi daha 36 haftalığım sonra başka bir doktora gittiğimde herşeyin normal olduğunu iletti nasıl kime güveneceğimi şaşırdım başına böyle gelen var mı ?