Hazal2121  bebeğim 13 hafta 4 günlük doktora cinsiyeti söyledi değilir mi ?
2oglusannesi Hazal2121 erkek canım maşallah 😍 erkek olunca kesin erkek diyebilme ihtimali daha yüksek oluyor. Benimki 11. Haftada belli oldu 🤭😁
Hazal2121 2oglusannesi maşallah 🤩 bir kızım var çok şükür bir oğlumunda olmasını isterim bakalım değişmez inşallah sağlıklı olsunlarda Allahım korusun onları🥰