Gmzkc BeBeU şuan 15 haftalığım 12. Haftada rahatlamaya başladım her hafta ilaç serumlarla ayakta kalmaya çalışıyordum
sedacelikss Ben de 10.haftadayım aynı durumdayım drum da bir sorun olmaz diyor,yemek bile yiyemiyorum sadece meyve yiyebiliyorum onu bile kusuyorum. Serum verdiler 1kez. Çok şükür bir sorunumuz yok gibi şimdilik 12den sonra normale döneceğimi söylüyor dr
Elif_Eda BeBeU Bende çok su içen birisiyim ilk haftalarda bende içemiyordum ilaç içicem diye mecbur zor bela içiyordum içtim suyu bile acı şekilde çıkardığımı biliyorum maalesef ama şuan 26.haftadayım şişeleri doldurup doldurup dolaba atıyorum yetişmiyor bile bana sıcak diye hep soğuk suya dayanıyorum vallahi.
QOH BeBeU illa su içmeniz gerekmiyor doktorlar 3 litre sıvı istiyor zaten.Limonata,meyve suyu,sade soda,evde hazırlayacağınız meyve suları (meyveyi sıkarak ya da komposto vb.) bunlar da olur su içemiyorsanız.
haledirlik BeBeU ben oda sıcaklığında su içiyordum normalde sonra midemi bulandırmaya başlayınca soğuk su içmeye başladım daha rahat içmeye başlamıştım güzel gidiyordu şimdi ise boğazım şişti. Ne yapsak olmuyor akışına bırakmak lazım.
enyedirenk BeBeU içinizi ferah tutun. Elinizden geleni mutlaka yapin ama vucudunuza da guvenin. Tutacak bebek her şekilde tutuyor. Trt kanallarindan birinde annelikle.ilgili bi program var orada doktor hanim ilk aylarda su önermiyoruz gebeler bulantidan dolayi içemiyor, demisti. Doktor bile normal görüyor yani.
sseydaa34 BeBeU bence bebek yönlendiriyor ne tiyeceğinize içeceğinize dair :) su içemiyorsanız bile muhakkak bi sıvı ister canınız limonata, çay vs gibi normalde su içmeyi unutan biriyim hamileliğim boyunca suyu çok keyifle içtim özellikle ilk zamanlar bebeğiniz sizi yönlendirecektir :)
Mom54544 BeBeU mide bulantin geçince normale dönersin ne kadar sürer bilmiyorum canım ama kötü biseydir yani yaşamadım ben hiç bulanti kusma vs falan ama Allah yardımcın olsun zor bi durum gecicek inşallah yakında
Pinaralper BeBeU limonla ıcmeyı deneyın ve günde 1 tane maden suyu tuketın bol sıvı almaya ozen gosterın saf su ıcemıyorsunuz ya kendınıze meyve suyu sıkın ayran ıcebılıyosanız ıcın boyle karsılamaya calısın en kotu Zor yanı Allah yardımcınız olsun🙏🏻
bbbusrra-1 BeBeU inanın bende öyleyim mutlAka serumla takviye alın. Hem sıvı girsin vücuda, hemde daha rahat ediyorsunuz
Selver90 BeBeU merak etme canım bişe olmaz bende senin gibiydim iki hamileliğimde de yaşadım bir kac haftaya geçer.mesela ben su içemiyorum diyo bol bol komposto tükettim suyun yerini tutamaz ama hiç sıvı alamamaktan iyidir.