sweetbaby1 10 Kasım doğumumuz inşallah ☺️ Dün yaptım alışverişini.
1 tane hastane çıkışı
3 tane 5′li set takım
3 tane normal takım
zıbınlar badiler patikli altlar sayısını bilmiyorum 🙈
çorapları, reflü yatağı, emzirme yastığı, biberonu ve emziği, uyku arkadaşı
havlusu, alt açma takımı, battaniye
3 tane yelek, 3 tane Müslin aldım şimdilik 🥰