duygu0693 Sabahtan beri neler neler yapıyorum ama oğlum 1 tekmecik bile atmadı 19 haftalık koca oğlan oldu ama bugün beni baya üzdü 🥲
duygu0693 depsizoo Normalde baya kuduruktur 😂 bugün otobüs yolculuğu yaptım tamda motorun üstündeydik çocuk hoplaya zıplaya geldi sersemledi galiba 🤣
duygu0693 a_burcu_bur Evet hemde baya baya hissediyorum ☺️ Ultrasonda da çok hareketli zaten ama sizinki de çok normal her bebek farklı 🥰
a_burcu_bur duygu0693 arada damar atar gibi mi desem bişey hissediyorum da tekme olmadığı kesin 😝😂 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻