aybikk valla doğurmak üzere olan herkese allah kolaylık versin. bende 38 +0 oldum, inşallah 40. haftaya kalmaz diyorum, üstelik bebek inmedi bile daha aşağı🙄 düzenli sancımda yok kesin kendi kendine gelmicek suni sancı ya da sezeryanle 40 bitince alcak, niyese öle hissediyorum😕