Buda mı hormonsal herşeye sinirleniyorum tahammül edemiyorum heleki şimdiki olaylara ya akşam olmuş arkadaşım hergün aynı şey şu komşudan ne çekiyorum ya daha yeni taşınmış bide elinde çekiç midir matkap mıdır nedir illa kavga mı etmek istiyor anlamıyorum yöneticite söylüyorum onuda anlamıyorum zaten ayrı kafa ama böyle giderse hiç iyi olmicak çok kafaya takıyorum deliricem.