Kızlar aylardır tuvalet sorunu çekiyorum ve hiç bir çözüm bulamadım. Çok su içip sulu yememe rağmen kabızlık çok kötüydü. Dün eve ebe geldi doğuma 1 ay var. Ve bir tavsiyede bulundu.
Her gün yoğurta bir kaşık öğütülmüş keten tohumu koyup yemek.
aynı gün aldım ve yaptım. Ertesi gün hemen etkisini gösterdi. Aylardır çektiğim sıkıntım bir günde geçti ve mucize gibi inanamadım
burada önemli bir nokta var yalnız. Kesinlikte öğütülmüş keten tohumu olması lazım. Normal olursa daha çok kabızlık yapıyor. İnşallah herkesin sıkıntısı geçer