Ozgeyagiz kac haftaliksin canm? Biz 30 uz hic odemim olmadi henuz. Ama tuz hic tuketmiyorum daha cok sebze/et yiyorum aburcubur hamur isi yemiyorum. Sen yiyorsan onlari azaltmayi dene. Cok ayakta kalma. Otururken ayaklarini yuksek tut, tuzlu suda bekletmek iyi gelir ayak sismesine. Ve bol su ic. Saglikla gelsin bebisin ins♡