Mutlulukmavisi Merhaba arkadaşlar Sgk li İse gireceğim lakin 5 ayliğim 2 ay sonra calisamiycam.. 2 aylik sgk yatmis olucak acaba sgk dogum izin parasindan yararlanabiliyormuyum bilgi olan var mi ? Yararlanabilmek icin kac aylik sgk olmak sarti var mi ?
Zavira16 Mutlulukmavisi son bir yıl içinde ödenmiş 90 gün priminiz olması gerekiyo doğum (rapor içinde geçerli )parasından faydalanabilmek için