Betul-91 Haftadayım bugün karın ve kasık taraflarımda ağrılar hissediyorum aynı durumu yaşayan var mı normal mi sizce , bebek büyüdüğü için mi oluyor acaba 🤔
Merve5561 Betul-91 merhaba peki göbek deliğinizin altında sertleşme oluyor mu yani yumruk gibi bi tarafta sertlik oluyor mu
duygu0693 Betul-91 maşallah kilo boy öğrenebildiniz mi bizim kontrolümüz 3 temmuzda çok merak ediyorum ☺️
Betul-91 duygu0693 evet 2 hafta önce gittiğimizde öğrenmiştik ama şimdi çok değişmiştir , haftaya tekrar kontrole gideceğiz ☺️
Betul-91 Merve5561 merhaba , evet o sertlik var bende de oluyor , bazen daha çok şişkinlik oluyor bazen daha az
Merve5561 Betul-91 aynen benim de hem karın ağrım var gem bu sertleşme var yarın detaylı var sorucam bakalım inşallah önemli değildir
Merve5561 Betul-91 evet sordum canım rahimağzı uzunluğunu ölçtü 42 mm çıktı magnezyum iç dedi önemli değil dedi bebek kendini topluyordur dedi kasılma olsa rahimağzı kısalır dedi karın ağrısını da ishal olmama bağladı ve probiyotik takviyesi önerdi