Ccerencce gerçek doğum sancısı olduğunda hissediyormuşuz zaten nst kağıdında gerçek sancı yalancı sancı olan kısım doktor da anlıyor ama bazen ağrı eşiği yüksek olanlar 100 leri görüp hissetmeye biliyor 😄bende diyorum inslh doguracagim zaman fark ederim