Burcuckmk 23 gün önce sezeryan doğum yaptim cok cabuk toparlamistim hic ağrım sızım olmamıştı ama az önce yara yerimde akıntı olduğunu farkettim varmi başına gelen 🙄
Tusami Burcuckmk doktoruna bir görün mikrop fln kapmayasın, başıma gelmedi ama doktora görünmelisin bence
Ask_hosmus Burcuckmk iltihap kapmış olabilir görümcemin öyle olmuştu bide onunkinde açılma da olmuştu doktor şart
Eski9 Burcuckmk eğer sarı beyaz renkteyse havalar çok sıcak pişik yapmış olabilir kötü iğrenç bir kokusu olur birde çok yasadim ben bu durumu ilk doğumda krem veriyorlar geçiyor ama mutlaka doktora muayene olmalısınız