sedasyc Doğumum olmasına rağmen ilk gibi heyecanlı ve aşırı meraklıydım doğumum nasıl olacak diye ve burdan asla çıkmaz sürekli doğum hikayeleri okurdum 2.doğumların kolay olduğunu duyunca içimi ferahlık kaplardı. O yüzden bende doğum hikayemi hep yazmak istedim çok şükür Allah’ıma şimdi bende hikayemi yazıyorum🥰 Öncelikle çok güzel bi hamilelik geçirdim mide bulantısı halsizlik vb hiçbi sorunum olmadı sadece bel ağrım vardı onu da idare ediyordum onun dışında hiç hamile gibi değildim. 24 haftada rahim ağzı kısalması vardı o yüzden 2 ay progestan kullandım ve doktorum hep bu erken gelcek diye diye beni de ne zaman doğacak acaba kaygısı sardı. Geldik 38 haftalara bu sefer de niye doğmuyor diyodum 40 I bulduk sonunda 😂 tam 40 haftada doktor kontrolüm vardı nst de sancı vardı ama az ve doğum sancısı değildi alttan muayene de ise 2 cm açılma var bu haftasonu doğum bekliyorum dedi doktorum ama ben umudumu kesmiştim 42 haftaya kadar yolu var diyodum. Neyse eve geldim yine de içimde bir umut başladım hareketler yapmaya squat yaptım sıcak duşta çömeldim ve bizde eliptik bisiklet var onuda sürdüm biraz ve hurma yedim. Her zamanki gibi yalancı sancılarım vardı akıntıyla beraber tırnak ucu kadar diyebilirim kan geldi doktorum muayeneden olabileceğini söyledi. Akşam saat 9 gibi hafif bi sancım vardı lavaboya gidecektim dur bi çömeleyim dedim ve ondan sonra benden bişeyler akmaya başladı dedim altıma işiyorum tutmaya çalıştım tutamadım. Sonra eşime haber verdim gel diye oğlumu yıkadım ben yıkandım evimi toparladım eşim geldi yemeğini yedi oğlumu eltime bırakıp hastaneye gittik ama hiç sancım yoktu evde hastaneye gidince nst de sancılarım çıktı artık bende hissediyordum. Gidip 2 saat yürümemizi söylediler gittik yürüdük geldik bende sancı gitti. Eve gidebileceğimizi ama sancı aniden gelip doğumun başalayabileceğini söyeldiler açılmam 3 cm olmuştu bizde kalmayı tercih ettik. Saat 3 gibi suni sancı vereceklerini söylediler Allahım dedim çünkü ilk doğumum suni sancıyla oldu ve çok zordu suni sancıyı görünce beni bi titreme aldı 2 saat boyunca titremem geçmedi ama sancıyı çok düşük doz da verdiler ilk çünkü aşırı rahatsız eden sancılarım yoktu. Titreme geçmeyince çıkardılar suni sancıyı 2 saat uyu dediler bende uyudum. Saat 7 gibi geldiler açılmam 5-6 cm olmuş suni vericez dediler el mahkum kabul ettim. Bundan sonra şiddetli sancılarım başladı. 7.40 da sancıyı almaya başladım 9.28 de doğum yaptım. Sancıyı yatarak karşılamadım çömeldim secde pozisyonunda kaldım hareket yaparak karşıladım ve her sancı da derin derin nefes alıp verdim bu yüzden doğumum kısa sürdü. Ikınırken çok zorlandım ben yarım saat belki daha fazla ıkınmışımdır oda benim yaramaz oğlum eli kafasında geldiği içinmiş😂 kesi atılmadı ama dikişlerim var. Dikiş atmadan önce uyuşturdular hiç hissetmedim. 25.06.2021 3530 gr 50 cm oğlum dünyaya geldi. Şimdi iki çocuklu hayatın zorluğunu yaşıyorum. Fragman bitti asıl film şimdi başlıyordiyorum😂 Herkese hayırlı doğumlar diliyorum. Ben uzun hikaye okumayı sevdiğim için uzun yazdım hakkınızı helal edin ☺️
Tuba04 sedasyc bende normal yaptım ilişkiye girmekten çekiniyorum vajina dedikleri gibi genişliyor mu çok dikişim var içte ve dışta
Selver90 sedasyc çok mutlu oldum kendimi hayal ederek okudum.benimde oğlum var bir oğlum daha olacak Allah nasip ederse.ilk doğumum normaldi suni almadım ama çok zor oldu 24saat sancı çektim 12saati siddetliydi şimdiki doğumdan biraz tırsıyorum 🤗
sedasyc depsizoo sizde doğurursunuz merak etmeyin sonra da biraz daha karnımda kalsaydı keşke dersiniz
sedasyc Tuba04 40 günden sonra toparlanıyor canım zaman geçtikçe eskisi gibi oluyor ne zaman kendinizi hazır hissederseniz o zaman olur bence
sedasyc Selver90 2. Daha kısa sürüyo emin olun benim şiddetli sancı çektiğim 2 saat 😊 inşallah kolay doğumunuz olur