Hilal61halime Arkadaşlar bu gün akşam üzerinden beri bebek karnımı yırtıp çıkacakmış gibi hissediyordum şimdi de belimde ağrı var böyle olan var mı ? Erken doğum olabilir mi doktora mı gitsem yalancı sancı mıdır kafamda deli sorular 🧐
turkankrbyk Hilal61halime haftamız aynı 33+2 yim bende dün aynı bu şekilde agri yaşadım doktoru aradim gel dedi nst ye bağladı agri cikmadi ama agirlastigin için beline vuruyor artik dedi
Sibelbekler Hilal61halime bende 33 deyim bel ağrısı sağ bacak ağrısı kasık ağrısı. Yatakta dönerken göbeğimi tutup dönebiliyorum anca bazen içimde Bir geriniyor ki bebek kaburgalarım kırılacak sanıyorum. Hatta bazen rahmime bir vuruyor ki çıkacak sanıyorum. Ama doktorum sorun görmedi olur dedi bebeğin sağda durduğu içinde sağ kısmın daha çok agricak dedi göbeğim de aşağıya düştüğunden beri bel ağrım ayak sismem eksik olmuyor