rmdfile bende 29+4 teyim 15 gün önce tahlillerim yapıldı ALT değerim yüksek çıkmış doktorum balık yağı hapıma ara vermemi söyledi 15 gün sonra tekrar tahlil yaptırdım bugün sonuçlarımı aldım hala yüksekmiş dahiliyeye yönlendirdiler yarın ultrasona gireceğim ve tahliller yapılacak